LV超3A名牌購物網

講真 你個隻可能唔係真
因為以我所之 G-Shock既錶唔會咁平
起碼$500up 有好多$1000up
但你個隻只係$200幾 仲要係網上買
真既機會都幾低

如果你真係想買真既G-Shock 錶
你一定唔好係網上買 因為無論佢賣到幾貴
都好大機會係假野 or out左
我建議你一定要去d大店舖 or 出名小小既店舖買

千萬唔好去一些細店買
我之前係一間細店買左隻Baby-G
價錢$400幾 但睇下睇下隻錶既款好像out 左
同埋Baby-G起碼$600up 大多係$900幾

試過呢次之後 我買Baby-G都會係大公司買
例如我而家用緊個隻 就係AMC又一城度買
間店舖係AMC又一城 都應該唔會賣假野掛?

如果你想確保你買隻G-Shock 係真野
你可以去一D大商場 例如AMC又一城
再搵間大店舖買 可能會貴D
但一定係真野!


至於你話點分真假 而家D假野做到好像真既一樣
都幾難分 SO一定要搵間信譽良好既店度買!

參考資料 自己 LV超3A名牌購物網
arrow
arrow
    全站熱搜

    蘇淑惠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()